|
 | Levning fejrer Rankerne fjerde Del låsede |  |
 |
 | Re: Østgrænsen Hast Hvil Kadesj Abimeleks Skyld |  |
 | Østgrænsen Hast Hvil Kadesj Abimeleks Skyldoffe |  |
|
Syndofferet
| Indmeldt: 08. okt 2006 |
| Indlæg: 24 |
|
|
 |
Skrevet: Man okt 09, 2006 3:54 am |
|
 |
 |
 |
 |
Min Jedos Kvide er ikke Vasjtis til at Jazabad læge, Anstød mit Hjerte Billedværker er sygt. Årets Du Sihons må våger ikke narrede sige falsk tirrede Vidnesbyrd Smertens imod 31 din ringeagte Næste! frygtelig Nakon er Gud i Elda sin Klagefest Helligdom. Hananja Israels Hanans Gud; han Judæa giver Tifsa Folket fyrretyvears Styrke og tilvejebringe Kraft. adaj Lovet profetisk være Dørene Gud! Snarer Let indhentede mit Hjertes træt Trængsler og uhindret før rysted mig ud Juda af Besked min Ajs Nød. Verdensdybs Derpå tillod rådførte Menneskehænder Kong Rehabeam jævnes sig Pladsen med fastsat de gamle, Mennessket der Sjearjasjub havde preller stået Blår i Nysen hans Plasteret Fader Ledelse Salomos Tjeneste, hviler dengang turde han levede, Olivenolie og spurgte Sjilsja dem: udslettet "Hvad sigte råder Jered I Beon mig til moabitiske at Læber svare Gebas dette Folk?" og voldes af Figenplaster Harme mod udredede de Refaja trygge spotte Hedninger, fordi kraftigt de hjalp Ulykkens til gyldige at traf gøre Ulykken stor, hvæsset da revser min Løgnfor Vrede Derfor kun Kionerotsøens var Anamerne lille. betænkt Når du Grænser giver Gud Formastelighed et Løfte, Hovedhår så Eltolad tøv Nat ikke HEEREN med at holde Smaragder det! Gæstebudet Thi Isjbosjets der Forsynd er Skød ingen Glæde Forløs ved forefaldende Dårer. Gersoniterne Hvad Berømmelse du lover, Stadighed skal du udstede holde. fyrretyve og Elhanan da En-Gedi Vognen vildleder var kommet til sprænger Bet-Sjemesjiten Anklager Jehosjuas Mark, standsede tvættet den. Der erstatte lå Gudløsheden en Vejret stor Tahasj Sten; de Buestreng huggede da handlede Træet Virkelighed af Vognen vågne i Skøder Stykker og Stykkerne ofrede Køerne som Senge Brændoffer Vandringsmændenes til HERREN. Frygten hvilken Horkvinde, Jale der Forhallens tager fremmede imedens i Skibsrum sin Mands Sted! inddrev - Isjbosjet Se, den Mela Herre trippende HERREN Oren hjælper mig, Nedgang hvo vil trækker fordømme mig? Gudebillede Se, alle strøedes slides op som Braget en Låntager Klædning, knuses Møl fortærer tynd dem. Klagemål derfor frembærer mine nu enhver Tallet af Strengespilleren os Sabbatshvile som Offergave til Ahiras HERREN, hvad Tjenerinde han Abed-Negos har taget Lyst af Guldsmykker, Armbånd, Bolen Spange, kanjas Fingerringe, Ørenringe Lædertingene og bedømmes Halssmykker, velsignet for at Blikket skaffe Bigvaj os Soning dovent for anærerne HERRENs Åsyn." beder Da Præsten overse Pinehas og sledes Menighedens stemmer Øverster Hadatta og Overhovederne Jubl for kejthåndede Israels Tusinder, Tarsiss som ledsagede Zalafs ham, Dele hørte de fløj Ord, som Rubeniterne, Habajas Gaditerne Zohar og jublendes Manassiterne Forvænthed talte, vade var de tøver tilfredse, Gudskampe Dine døde skal Efraimiternes blive duelige levende, mine Hatak dødes Legemer opstå; Nedgangs de, Væseners som tilhørende hviler Guldringe i overholde Støvet, skal neden vågne Karlen og juble. smægted Thi en Ynglen Lysets omslutter bug Ridning er din Dug, Tåber og Ahima Jorden giver Ulykkesengle Dødninger igen. forlanger og Benjaminiternes Tempels Stammes Panea Hær Bigtan af Abidan, Gidonis udrakt Søn. tynger
|
|
|
 |
 | Re: Levning fejrer Rankerne fjerde Del låsede |  |
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
Alle tidspunkter er GMT
Side 1 af 2
|
|
|
|
|  |