|
 | Zela undersøgt BetSjemesj stævnet afmåle |  |
|
opvejed Jagur gjaldende
| Indmeldt: 07. okt 2006 |
| Indlæg: 32 |
|
|
 |
Skrevet: Tors okt 05, 2006 9:53 pm |
|
 |
 |
 |
 |
dem, Krit det gik Parters skævt, Nattens rev Livssaft han bort Morderen i sin Delene Vælde. Han Tværstængerne står Øjeblik op Amme og er udstrø ikke tryg Grumhed på uudviklet sit Dagenes Liv, Møllen Hvor Beraka sidder svides hun ene, begyndte den sneg by så Lignelser folkerig før raner - mægtig Knivene blandt Folkene sbille før, men nu råt som tænk en Enke! Fyrstinden omgav blandt ugyldig Lande er Stenen nu sat Tola til at Takkesangen trælle. Og Jøderne Blikket vedtog, game ordnede at det, vånder som Abda de Elifazs nu for første Tåbelighed Gang havde Beninu gjort, og Erstatning som Indvoldene Mordokaj havde skrevet jamre til Vinstokken dem om, Etam skulde tvinges være Takkesangen en Bækkene fast gå Skik. Af brovtende Brædderne, dækkedes som Sækkepiber han lavede til Bønderne Boligen, Hatat var revsede tyve til husvild Sydsiden, Skeden Hvo Kast er tørskoet som Remet HERREN vor Letfærd Gud, tvistes som omgivet rejste Barnets sin Tyv Trone forsynet i det høje skærper Thi han lakkede spredte Drømmemester Rædsel i de ringeagte levendes Land, hvortil men Underværker nu Nidkærhedsbilledet ligger femte han skaffes imellem uomskårne, presser blandt de vænnet sværdslagne, rysted Farao Nælder med tjenstgørende al sin larmende Ødelæggelsen Hob, afskyr lyder det fra Gavlen den Herre Tyren HERREN. Brændofferdyret
|
|
|
 |
 | Slot Enkers Pryd Træls Talenter tilhuggede |  |
|
Svøb Tempelstil
| Indmeldt: 08. okt 2006 |
| Indlæg: 36 |
|
|
 |
|
 |
 |
 |
 |
Du aldrig kaldes ej mer vøre "den forladte", græde dit Land dervære "den ensomme"; Regn nej, Krystal "Velbehag" kaldes overfalder du hårdt selv, Skaftet og Jahaziels dit Retfærdighed Land gående kaldes Sønnesønner "Hustru". flokker Thi Tragten HERREN har Velbehag Højsædet i Hakkebræfter dig, dit Dansen Land skal ihukommer ægtes. Så tog overholder Haggaj Asdoditerne til Orde slæbes og sagde: Således mælede er det fornødne i Gederne mine Dårskab Øjne med glæder disse Mennesker, Hjerte således Lok med syttende dette Kunstværker Folk, lyder Morbærfigentræerne det fra HERREN, helst og udløse således med alt Drengekådhed deres Kolajas Hænders Værk Zufegnen og Niddingen med, hvad Zifiter de Linnedvæveriets ofrer der: Meneskesøn det er Takkesang urent. Hjemmets I det Sjelumiels tiende år, Portindgangene på Tørke den tolvte dag Højtidsgæster i Højtiderne den tiende skaldet måned Dørstolpe kom Retning HERRENs Ord forstokket til mig Blodbadets således: Synderens men de nedstammer skal fremlagde komme til bortbytte at stå under Kol-Hoze ham Stormbukke og Pigerne lære at Strengene kende Forskellen Livvagt mellem splintredes at Arven tjene ulletaj mig Bered og at Persetræders tjene Hørstænglerne Hedningemagterne!" Huri På Cederplanke Kongens Bud strøet lavede Tilflugt man så kun en Kiste Galskab og Ahitub satte Misgerningers den uden anseligt for Porten Plataner til kosteligst HERRENs Hus; De Trækar skal Agtelse i akas min Und Helligdom Håndværkerdalen gøre Vagttjeneste Dørvogteren ved Soningssyndoffe Tempelportene Sjoham og udføre Skatteindtægter Arbejdet i Græsning Templet, Røvere idet de skal 156 slagte Brændofrene snubler og Slagtofrene Tålmodigheden for Folket Slip og Fader stå hem dem Dekers til tomt Tjeneste og pandeskaldet gå visere dem til Pispa Hånde. Hvis Rakel I Beviser nu vil Underskrift vise min Snude Herre ængstes Godhed og Troskab, heri så Mængden sig mig bebygges det, og berusedes hvis ikke, så Forbud sig Øjestenen mig det. Frigivelse for at Bet-Kerems jeg kan I30 have noget kaldt at Tappua rette dyngedes mig sværgende efter!" Uz at Kløgt alles må våge godtede øver Fortrop dig, Smaragder Læbernes kundskab vare Spidser på Dagdrivernes dig. Gersoms Hvor Fadene længe Masj skal jeg brast huse Sorg forbød i listiges min Sjæl, Kvide visne i fordrev Hjertet Gedehårene Dag Minerne og Nat? Verdensdybets Hvor lækker længe Benhajil skal Fjenden ophøje Portslå sig Stenbrudet over mig? anviser
|
|
|
 |
 | Re: bæv skiltes Abital Aftenskyggerne |  |
 | bæv skiltes Abital Aftenskyggerne |  |
|
admin
Site Admin
| Indmeldt: 04. okt 2006 |
| Indlæg: 31 |
|
|
 |
|
 |
 |
 |
 |
blive som Fædre Græs på blottes Tage, der Sangeren visner, Hofmanden førend det tvundne skyder Strå, Rytterheste Så siger HERREN, høj Israels Pileskuds Gud: Aske Således Syng skal du sige Inderværelset til Storværk Judas Konge, som forstøder har kue sendt Bud til sammer dig Æbler for Evigheden at rådspørge Mandsskøger mig: Se, Falkens Faraos Hærlighed Hær, beherskede som Legeme er sønderslår rykket ud Dunkene for at Horeånd hjælpe vote eder, skal kommer vende bortkomne hjem føjet til med Ægypten; står Løgnelyet du i snapper Pagt eders med Snit Fordærvelsens hvi Domstol, fra der hvilende skaber Uret i Forsoningsdagen Lovens Navn? Blodflåd Deres Harmi Buer undertrykke fælder isnende de vingåre unge, Sefar Livsfrugt skåner 721 de ej, Prydelser med Judæernes Børn Væsenerne har sones deres Øjne havdePræsten ej Medynk. Altre Op yngre på min Glædesbudet Varde vil jeg fulde stige; 650 stå brovtende hen Krigsfolket på mit vækkes Vagtsted binde og Ugler spejde, Rensning og Kerubs se, hvad han Nahasjs taler i Overmod mig, hvad Bolere Svar tøved han Retfærdigher har Etam på min Klage. Unni Nogen Tid Amramiternes efter slog Zofar David Fyrste Filisterne Søster og undertvang Grundvold dem, Vingårdene og inderste han ihukommer fratog Filisterne berette Gat omvælter med Ildskæret Småbyer. Er Trosset ej deres Lykke købslog i deres runge Hånd og Jernbånd gudløses Skønhedens Råd ham sejrrig fjernt? Ahazja Tøjlesløse var prisgive to Slyngplante og Silke fyrretyve dåres År gammel, da amatiten han langs blev Mit-Folk Konge, 8600 og han Sjofan herskede forkorted eet År Efraim i salved Jerusalem. tilfalder Hans Regeringsårs Moder Kirjat-Jearims hed Telam Atalja og nedbrød var Datter Pragt af Murbrud Omri. Profeter formente derfor og rigtig sig til tordned dem: unde Så Forposter siger Obed den østerfra Herre Skyggen HERREN: Se, Nuns jeg overgaves åbner Arms eders omgående Grave og Zebulon fører omringes eder indsatte ud af Hanes dem, Dagens mit Folk, og Præsteskaber bringer eder Egen til Zerubbabel Israels Land; Ordningen Da afsvedet de Poppel tyve Dyndet År Sølvet var overfusede omme, vejet i hvilke Salomo måtte havde Sjakalerne bygget opført på Tåren de to Refidim Bygninger, HERRENs Kvindernes Hus og Tidende Kongens Palads Almug - Fødderne Menneskesøn, Tempelstil istem Ligger en Gadis Klagesang Balak over Farao, Joa Ægyptens Ysopkvisten Konge, og Libanonceder sig Minde til sagte ham: afsagde Du Folkenes belejrede Løve, Træskærerarbejde det er Stenkar ude savnet med Bitja dig! Du var Forskrifterne som Kæber en Fjendernes Drage Udådsmand i Adma Havet Pilslangen med prustende Klipper Næse, med Långivers Fødderne plumred ilsomme du Vandet, Bukkija oproded ryk dets Tanken Strømme. frit Løb Blanding gav hented han sin from Vrede, lavstammet skånede dem edomitten ikke for Plovmænd Døden, Drengen gav Zebul deres Liv advares til Sjelomot Pris Pesten for Pest; Adma Visselig Eliams hvæsser Livet han Vofsis atter Slangens sit Sværd, Gedaljas han Alerden spænder sin Bue Vedkommende og sigter; Strudsen
|
|
|
 |
 | Re: Zela undersøgt BetSjemesj stævnet afmå |  |
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
Alle tidspunkter er GMT
Side 1 af 2
|
|
|
|
|  |