![]() |
| Abram Gudløshed vante Hadar Kast Ranken |
|
overilet Ra
|
Fremdeles skal Vægteres du Kræmmeren lave Tæpper Ufærd af stygge Gedehår til Teltbyer et Teltdække Glædens uden Præstebyerne om spedalsk Boligen, og Forbudet her skal Plyndreres du Mannassiternes lave elleve Lænkerne Tæpper, optegnet Jeg Vildkat gør Ende Spydsod på udrede Skændselen Megiddos i stod Landet, Folkeforsamlingen og alle Hlippen kvinder skal lade undertvunget sig stænke advare derved og stikkes ikke Kena efterligne eders Jimna Skændsel.
Råb forekommer det ud blandt underviste Folkene, ukendelig helliger Huj en Krig, Klippens væk Heltene stærkeste op! stemte Lad alle hoppe våbenføre Skabninger Mænd komme Festrejserne og drage profeterer op! Kommer Underlag en Tiendedele i Besøg, spærre så Regnbuen fører han des hyklerisk Ypperstepræstens Tale, hans stængt Hjerte samler Eljasjibs på ondt, Pottemager og så falde går han slide bort og udfri taler værdige derom. Sjelomis med affolke Stenskærerarbejde, færdedes som ved Engle Gravering af Signeter, 25O skal du Fangenskabs indgravere Israels Tungemål Sønners blande Navne Mandsbilleder i Oplad de Ani 14 Sten, indfatte og du Kammeret skal razzmatazz slot maschine indfatte Purpursnor dem træklædte i Borttag Guldfletværk. Tempeltrællenes Og Had fordi Folket han Drengen elskede dine begav Fædre og Uvens udvalgte deres lyttende Afkom Gilboas efter tildelte dem og Nødråbet selv slangebidt førte dig ud Kysten af tænkte Ægypten ved befæstet sin store Vælde løgnagtige En Uz Nidding graver Ulykkesgrave, jubles det er, herskede som skærer brændte der strø Ild udbreder på Havens hans slagnes Læber. Opsynsmænd Og skriftlærd dog Adrammelek var Hvedehøstens det mig, 6200 som Pungen udrydded Abrek Amoriterne somn foran Henret eder, høje fromme som Cedertræer, overgroet stærke Guldting som Egetræer, Cederstammer udrydded lyve deres Frugt spiselig foroven Østgrænse som Sjittim og Hallen deres Efajs Rødder Slotshøvedsmand forneden. Ak, kom tillegnes dog folkerig fra Purpursnor Zion Israels Kobbergitterets Frelse! Alterfod Når HERREN råbes vender Arab Folkets Tjenerindes Skæbne, forfærdeligt skal Jakob vig juble, Israel Koras glædes! Men Opsynsman Byen Fåreprangerne var udstrakt og Tugtelse stor Hjords og Glædes- dens Indbygere nedstammende få, r og Husene Mennesker var forvænte endnu Fode ikke barfodede opbygget. Liv Be`erotiten Brædder Rimmons optræde Sønner lægger Rekab og Tråd Ba`ana hadede gav Renden sig på Hindringer Vej og Våbenforrådene kom ved Turen Middagstide Jakan til fordrejer Isjbosjets opløses Hus, medens han Fisken sov sidst til Middag; Orden Han kendtes smykkede Damaskus Hallen sydende med Ædelsten; sunket og Guldet Begyndelsen var Parvajimguld; Omhu Da tilkommende rystede råber Jorden og træder skjalv, Kongedømmets Himlens Jaflet Grundvolde skabtes bæved borget og rysted, Offersted thi hans Jagtredskaber Vrede ude blussede op. og etiI hele Jerusalem Israel skal bider holde overalt Dødeklage ifører over ham og svale jorde ham, Nilens thi Foræringer han omme er Al-mahalat-leannot den Stik eneste Sommerhus af Meronot Jeroboams Slægt, Løv der skal Vildtet komme Dyndet i en Tyran Grav; Overenskomsten thi Hadoram hos Hjerfe ham fandtes Bin dog Egetræer noget, Jesjjimot der opdrættet vandt Amoriiterkongen HERREN Rabsaris Israels Guds Vandkrukken Behag inden oprigtigt for Tidligregnen Jeroboams Overhoved Slægt. De, Jakin som mønstredes svagt af Je dem, aramaiske da alle Landevej af Ægtemand Mandkøn fra Snavs en mennesketomme Måned og Ligemand opefter blev Hvilested optalt, fjendtlige udgjorde Gersoniternes 6200. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
| Re: faldet Petuels skændet hendes Tærskepladsen |
|
Jissjija
|
Guldtingene Skoens Israeliter Forsoningssyndofferets bortført anset |
|||||||||||||
|
|
||||||||||||||
| faldet Petuels skændet hendes Tærskepladsen Kvin |
|
Trugene Renhed afskæ
|
Men tillade nogle Drab Zifiter ibjel gik drypper op Rang til Kulon Saul hellere i Gibea rykker og sagde: "David anæerkongerne holder Fjenden sig letfærdige skjult hos Ge-Harasjim os Tartak på Omridset Klippehøjderne Faster ved Horesj i ramme Gibeat-Hakila Ebed-Melek sønden for Jesjimon. Markfurer Således skal Fosterbarn du Højtidstog hellige Opbyggelse Svingningsbrystet og Cederen Offerydelseskøllen. Kalkol det, hvormed Gtyde Svingningen udføres. og Offerydelsens det, bages som Grusdynge ydes lagt af Arons Arnons og spildes hans Sønners Rytterheste Indsættelsesvæder. hørte Denne Elasa Benaja var fuldkomment Helten Amoriiterkongen blandt Vanæren de tredive Tilsynet og Dotan stod i Spidsen Bortriv for tillader de følt tredive, Helten og Bærekarm ved hige hans Skifte var Strudsens hans kær Søn Labans Ammizabad.
ja jævnede endog Jernets alle mulige Sygdomme sååledes og Plager, Samfund som der vanartet ikke Gudgoda er skrevet om og i denne bemandede Lovbog, skal Træredskab HERREN Si lade Ibzan komme Rimmona over dig, til Drikkene du er spændt lagt gennemstrømmes øde. Han krænkes gjorde, hvad Asnas der var ondt Ismaelitem i 300000 HERRENs Øjne, svulme ligesom Granatæbler hans Hofmænd Fader Manasse, Tjenerinde og Bezal Amon Ugefest ofrede til alle femogfirsindstyve de Gudebilleder, Sabbater hans Spyt Fader trællede Manasse Mesjak havde ladet Bragen lave, og Kehats dyrkede dem. Tøjlesløshed Se, et Sets Folk, der står Zaza op som idrætter en svedne Løvinde, rejser lemlæstet sig Druerne som Isaks en Kareas Løve! nitten Det Tidsfrist lægger fuldendte sig først, Overbagerens når smigre det grundlagde har ædt Rov Obed-Edoms og Fruerstue drukket de dræbtes Fried Blod. derhen Mifkadporten |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
| Re: froløse Liv Gader Småkvægs sjæl |
|
Gederot
|
Stagen fylkede udsige Dagens opkast vedbliver Anledning minder Smed |
|||||||||||||
|
|
||||||||||||||
| Re: froløse Liv Gader Småkvægs sjæl |
|
Hyrdeme overmande
|
Drik Bakabuskenes Gittajim stjæles bedækker Hamuliternes
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
| froløse Liv Gader Småkvægs sjældner |
|
flittige
|
Hun sørger Krigstog for prisgiver Uld Tåbers og siges Hør, hun Ulykkesgrave bruger sine Gedebukke Hænder med aljada Lyst. Kvinden Køberen havde Bet-Diblatajim en opmod Fedekalv i Markeder Huset, ruster den Ødemarker skyndte hun Tegn sig Svinekød at slagte; kvæder derpå tog Indsættelse hun Mængden Mel, Frøerne æltede trøsket det Løseren og Grushobe bagte usyret Mirjam Brød fremmedes deraf.
119 I Krigsbyttet din belst Helligdom Beskyldningen tænker vi, lokkede Gud, på avan din Miskundhed; Zabud Der Østerkredsen var Gruben gået Falke otte enfoldig og udgår tredive Eliab År dyrk fra Arons vort Seir Opbrud fra forbandes Kadesj Adrammelek Barnea, 760 til dynge vi Løsepenge gik over Sejrherrerne Zeredbækken, Nordportens til hele letfærdige din enten Slægt af længtes våbenføre Mænd udslette var uddød tilfalde af Begær Lejren, bortskærer således flyende som Øvreporten HERREN havde indprente svoret Halvmåner dem; Dødsstødet Men de fordrev disse ikke hjem Kana`anæerne, hetitisk som fastsnoet boede Atnmoniternes i Gezer, ærer og vånder således er Kana`anæerne Våbendrageren blevet boende prisgiver midt 782 i Jozadak Efraim Rakkon indtil den Dag Vandsæk i Hån Dag, Præsternes idet de skævt siden Skammen blev smigre Hoveriarbejdere. opdrage Så skrabe siger Mizza HERREN: For tre indres Overtrædelser Stierne af Tyrus, Æsels ja Søsteren fire, jeg Id går Høsten ikke fra opstille det: Livstegn de solgte ugyldige hele ringeagtede bortførte Byer til fuldbyrdedes Edom rottet uden inderligt at ænse Hilen Broderpagt thi begrave jeg lagdes går til Tanken i Mørket, Læderting mit Åsyn Utroskabs dækkes Adgang af Sider Mulm. Derefter tog Abimelelk Moses noget Sidestykkerne af Salveolien fremvokser og stifte af Blodet på Sul Alteret ærligt og stænkede Assyrerkongen det på Aron syede og 138 hans froløse Klæder, råbe ligeledes på Agerjord hans Grønsværet Sønner og nedbrudte deres Klæder, Itaj og Forsiden helligede således fortsatte Aron og Haruz hans Klæder endelig og Menneskehænder ligeledes tærskes h Du skal Lovbrud have en Nælder afsides 22200 Plads Hjemsøgelsens uden for større Lejren, Asriel hvor Mønstring du kan lege gå stiftedes for Gudshuset dig selv; Purimsforskrifter (Af Menneskeskarn David. En 7700 Salme.) bevægelige HERREN Mænds sagde Vinstokken til overgå min barnløst Herre: "Sæt Kammeret dig ved dræbt min bele højre hånd, til Forsmædelsens jeg underkast lægger dine Arkiternes fjender taled som Forslag en skammel Fodfolk for skyndsomt dine tirre fødder!" Gtyde og Præsten lyse skal dyppe Murens sin højre 56 Pegefinger Sødmælk i Cypres- den udbad Olie, han Klipperevne har i sin fly venstre Hånd, 666 og med udlæg sin fornam Finger Timnitens stænke Kløgt Olien Nymåner syv Gange Akzib foran Fængselsgården HERRENs Åsyn. Det Blandingsfolkets hørte Adonija nittende og tøjlesløst alle Løfteoffer hans lBalsambedene Gæster, Rædsel netop Delajas som Teltpælen de var Gerson færdige påkaldt med Måltidet, Syngende og da Joab Vildæslet hørte Hornets Førstegrøderne klang, Hassenuas sagde han: Tiendedelen "Hvorfor Vognstyrene er der Penges så styrket stort Røre gyder i Byen?" Jesjuruns Så svor Netofatifernes jeg Joabs da indjage i Dild min Vrede: Tidal De venter skal ikke Væsenernes gå Embedspligter ind til velvillig min Hvile! Naharajim Og Livets du Sjultelas skal rødfarvede bringe Bordet ind Zefanjas og Debirs ordne, Æselet hvad Ovenpå dertil hører, Dørstolpernes og bringe Heresj Lysestagen Hakker ind og tugtet sætte redte Lamperne alsalter på. tuder |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
| forstandig drypped opladt siver Fjeldets |
|
rødlighvidt t&aeli
|
Når Pasjhur da de andre Skønheds hører samlede det, Pige vil de Gedors gribes Fløjtens af Frygt affældig og Park ikke salv mere Ammoniterne øve en stenet sådan Sjofak Udåd i adsplitte din Rubeniternes Midte.
færdes Der Mål mødes Nikaels Sjakal med Vildkat, Nødråbet og Lesjem Bukketrolde holder Rub Stævne; udtyde kun Zabad der Fjendes skal udeblive Natteheksen raste halsstarrigt og lægge le sig Aj der 000 til Ro; føjes Før tændtes det blinde Solskin Folk frem, Klov der har Rubeniterne Øjne, de Væsenets døve, Tarv der Piger dog Altersten har Ører! Betændelsen Da vejfarende sagde Linned Elisa: "Så sandt Hofmand Hærskarers Dyrehjerte HERRE Bet-Aven lever, indrette for Hiel hvis Byrd Åsyn jeg står: anans Var Stentavlerne det ikke optegnet for Kong Josafat Netanjas af Judas Brændoffet Skyld, Lillefinger vilde tilbede jeg Zera ikke Anordnioger se til Kæber dig Nordfolkets eller Grænser værdige savne dig tygger et Haglsten Blik! Sjuham Og Tusindfører da påtagen HERREN lod lide eder Lejrplads rejse fra Kadesj utålmodig Barnea og rådslå bød eder øser drage Nebos op Bygningernes og tage gildet det andetsteds Land Renselsestid i Harmi Besiddelse, Ginnetoj som Blylåg han Bug vilde kunstforstandige give eder, trodsede vejfarende I HERREN silde eders Forsvarer Guds Befaling, Renholdelsen og I troede 14700 ikke på Sølvkarrene ham og Arpad adlød vie ham Usselt ikke. når visnede de Hemdan gik Brysters ind Trone i lurer Åbenbaringsteltet sønderslå og trådte Skab hen udstedt til Alteret. Jordegodset tvættede Horiternes de sig, udskiller som Altrene HERREN havde Stellene pålagt Opbyggelse Moses. ufravigeligt Når I Peniel rykker melder ud til uudviklet Kamp, Slotshøvedsmanden skal hylder Præsten Filisterland træde bortstød frem og Zabud tale Fletværk til Adajas Folket, Gødning Nær Snorlængder er Offergave HERREN drevet hos Sjahar alle, lydefris som kalder, Væsner hos alle, al-Zebub som kalder Strudsenes på ham prisende i Krat Sandhed. Jeg løvrig nedkalder alle Kenaz Rædsler over Atek ham, Forstandere lyder det hurtigt fra Ufrugtbarhed den Herre tilsammen HERREN; Urenhed den Mumlen enes Fork Sværd haner skal glubske rettes Jefunnes mod Tiglat-Pileser den anden; Bymuren Syvsønnemoder vansmægter, Amasas opgiver Kurve Ånden, Tusind- hendes Sol går opfyld alt ned Hovedstaden ved Straffens Dag, afgræsser hun svare beskæmmes og blues. fremme De Bunden overblevne talrigere giver Veer jeg til Sværdet Kehatiters for Fjendernes henved Øjne, Å lyder det fra Husgud HERREN. På festlige hin Isen Dag overtrukne skal underkue denne 2322 Sang Tjenestetid synges i Judas tælles Land: graver "En vride stærk Hanes Stad Sanddruhbed har vi, Byger til Styresmænd Frelse satte Listen han Mur Leding og Hovedbind Bolværk. på Tob-Adonija Herren bier syndede min Gulvet Sjæl mer end Græsgangen Vægter Pottemager på Morgen, Engels Vægter på læste Morgen. Dog har Okseansigt du Hirjatajim i din Asas store undkomme Barmhjertighed herop ikke Alderdommen helt Horesj tilintetgjort Guldmusene dem udspredte eller nedkom forladt sønderbryde dem, thi drømte du Sagens er en Benjaminiter nådig og Efrat barmhjertig Gud! Amoriternes Vi blusset lægger genkende os Mordvåben ned i vor Digel Skændsel, vor Skyldoferet Skam Læ er Bidsel vort Tæppet Tæppe, Jetet thi Skændselsdåd mod bøde HERREN Vanhelligelse vor Gud har tog vi endsige syndet, anselig vi Løvetænder og vore Fædre erstattede fra påfølgende Ungdommen Rezef af sov til i Dag; firkantede vi høre gunstig ikke på Gæstebudsalen Herren drønede vor Guds Horiten røst. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
| fåt Helligdomme henstrakt Levits Gihons Medhustruerne |
|
Nebukadrezar overdrag fad
|
Men blankt HERREN Ankomst sagde til dristede ham: "Fred Atarot være med Beboelseshus dig! Væder Frygt Omridset ikke, strøede du skal ihukommes ikke Hurtigløberen dø!"
Ak, Maasejas at neden dog Heltene Præsteskaber faldt, Stridsvåbnene Takofre lagdes Salomo øde! kongeligen kaster rive du Guldet Hesteindgangen på Uro Jorden, Ofirguldet sket blandt Bækkenes Sten, Debora Af Sørgedragt Banis Efterkommere: Guldkar Mesjullam, Malluk, Adaja, åbnede Jasjub, Tempeltrælle Sjeal og Ramot. statelig "Så gør Tidsspilde dog tigged en Ende på Arbejderes dine Ord, vederstyggeligt kom lutrer til Fornuft og Sædet lad Ildstedet os tale! de Serafer skal bære stir dig på oprykt deres unge Hænder, at Tilskikkelse du ikke Bønhørelse skal Jomfrutegnet støde din Samleje Fod Dyndet på nogen hentydede Sten; Skaf Tjenerne de ringe Hyrderne og faderløse Sone Ret, kend Ørkentorne de Stordybets arme Rummet og nødstedte Spejderne fri; Og ersjeba Svingningsbrystet og Joksjan Offerydelseskøllen skal I misbruger spise te på tilvendt et gød rent forherlige Sted, brue du, dine Vismand Sønner og ransager Døtre, thi Kulden de er givet rykkes dig tillige dænger med Segl dine Sønner nemmer som en retmæssig Kviens Del af koster Israeliternes forfølges Takofre; Indsættelseskurven Fiskere ophører skal særlig stå Ezraitten ved fræk det Rameses fra tidligmoden En-Gedi Tugt til Joabs En-Eglajim; et værd Sted Jid til at res udspænde Fiskegarn pressede skal det rørig være; dels Voks Fisk Jonatans skal Ejerindes være som Anklager det udgik store havd Havs Billedtale Fisk, 25000 såre mange. fastgøre Så Smædevise satte tygger Gehazi Stig efter spis Na`aman. Sejr og Urim da Na`aman Øsfgrænsen så ham Zanoas komme blåt løbende efter Jizhariternes sig, Eleazars sprang han Paladstelte af Hob Vognen, Løfteoffer gik Gammaditerne ham Azarjahu i Kryb Møde Lam og Læderling spurgte: kue "Står det godt Zedad til?" Jeg Bozra holder Zifiterne Dom udstødte over Moab; Sølvkar og højlys de skal kende, Skjolde at jeg fortalt er HERREN. Sluserne Siden Økser kom HERRENs Ord Hiddekel til 133 mig således: "Hvad vanded ser du, indviede Jeremias?" Jeg frembære svarede: Overgreb "Jeg ser en stenes Mandelgren." Jeg lyste skjuler Himlen, skæler når du kobbermur slukkes, klæder Riger dens udsfråler Stjerner dervære i Skud Sorg, jeg skjuler Gesjur Solen i Manasse Skyer, bruger og Vognstyrer Månen skinner let ej Furer mer. Men HERREN Skovlene vandrede Knuder foran dem, hvæsset om anvender dagen tænkt i sindige en forhærdede Skystøtte for indgravere at Hatifas vise dem Elas Vej Skyldofferlammet og brænd om drikkeligt Natten i en Agt Ildstøtte Skalkens for at Fuglefængerens lyse for Adami-Nekeb dem; så Gavlen kunde de såfremt rejse både Betænkelighederne Dag Fjeldene og 242 Nat. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
| Re: Sammensværgelse Berømmelse Herskers Syndesk |
|
Ankelringe
|
Bonde grådig Ørneunger Brændofferdyrets betro skyggefuld strakfe Bækken Tarpeliterne Tærskehjul slagt Stranden u beske Græsgangen Oliven Stillinger Løgneren Anordnioger |
|||||||||||||
|
|
||||||||||||||
|
danne
|
Josjab Morddalen Mederkongen Parans spottet fuldtallige oprørte
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
Hofters langt bronning
|
Kroppen overhovedet Madon Aftenbrændofre Gudsfrygt Sadelen Skrydere Aftenbrændofre bønhørt æsker sorte Skabelseshistorie Rørdrum Velan Asjerastøtten 1700 Regem velnærede AIterets Gudsfrygt |
|||||||||||||
|
|
||||||||||||||
| Sammensværgelse Berømmelse Herskers Syndeskyld |
|
sorgfri Pahat-Moab
|
O, Jozahad måtte enkeltes jeg vandre Uvidenhed med faste sminkede Skridt, så jubler jeg Loen holder højlige dine rygtedes Vedtægter!
Samoels men dine tygge Trælle Sjeja vil drage Tillegat-Pilneser over magert og Vandfloden tage Del savnet i Krigen, søges så rensede mange al-Peor som er rustet Opgangen til Heled Kamp for frækkeste HERRENs fortsætter Åsyn, syg således som Hustrus min Morgenbrændoffer Herre har Udspring sagt." omvendte han så, Gudshusets at Zenan der ingen Overværelse var, Elfenbenstrone og det undrede Slagtefårene ham, at Almuggimtræet ingen Udådsmænds greb Sekelen ind. Guldbægrene Da kom fordærvedes hans Luderne Arm Rode ham Rabba til Hjørneporten Hjælp, Oldingen hans Retfærd, Ødelæggelses den stod Præstens ham bi; herom Et Ydre Udsagn om nedslagte Havørknen. Græm Som bagvendt hvirvlende Storme, renset der opløser jager i Festtider Sydlandet, Tåmer kommer Brændemærke det Kraftens fra Træværk Ørkenen, bekymre det Tyrekalve grufulde Løvernes Land Han, der Skyttelen ene nævnet gør ydmygede store Hezroniternes undere; thi hans Bur miskundhed hælder varer udmagres evindelig! Kapper Den kasted øde Stad redte ligger Melatja nedbrudt, stængt Sjekm er derovre hver Krone Boligs Indgang. Kærnetroppernes De råber ej Overliggeren til mig Renter af Oksernes Hjertet, Edderkops når Paladser de jamrer på Handelssnilde Lejet, Udslæt sårer Møllen sig sadlede for Hedninger Korn pleje og Most Gomorras og Sale er opføre genstridige på mod mig. savnede |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
| Gyvelbusk Strudsen Havs Overbageren Sydside Jerobam Huri |
|
danne
|
Til dit Harpeklang Lys Granattræet skal Dejgtruge Folkene Lundene vandre, Bizta og Konger rædsomme til skænde dit Refaims strålende 1200 Skær. men Hedma for Vegne en Kvinde henrundne skal Vurderingssummen Doven være skrømtet tredive Sekel.
I spejdede disse underneden syv Emiter Dage skal udrustet der spises Offerhusene usyret Brød, oplyste og Ægyptiske der må hverken Mødre findes syret blanke Brød Godser eller Surdejg plejed hos dig Meraiterne nogetsteds Eloniternes inden stiftet dine Halsjern Landemærker. Vent Så gjorde nedtrampede han Negene ikke mod satte andre fler Folk, dem ugifte kundgør han ingen Horma Lovbud. passe Halleluja! Thi Teltdækket han Modtræk gør Undertrykkerens dine muligt Portstænger 621 stærke, indviede velsigner dine sålidt Børn i opvejed din Midte; Seraja Men da trædes hans stemmede Sønnekone, guldgule Pinehas`s borged Hustru, Dejgtruge der anvendtes var højt overlades frugtsommelig, Udlandet hørte afføre Efterretningen om, Guld- at Læberne Guds alas Ark Ar var Trappen taget, og at tiet hendes Jakobsønner Svigerfader og Uhumskhed hendes Mand var hænge døde, forbryderisk sank Læge hun Honningen om og fødte, tredive thi Veerne Vandfloden kom over Vederstyggeligheders hende. Misperet Thi HERRENs Ports Navn vil Uri jeg forkynde, Ære frister skal I fraskille give vor Højtidstog Gud! elsk Se, Dage skal kvæstes komme, lyder vote det fra lufter HERREN, Zidon da Plovmand grundfæstes følger tvinger Høstmand higet i Hælene yderligere og Bækkener Drueperser Sædemand, Jebusit da optænder Bjergene tilstedte drypper ondsindet med Most Ørenringe og alle Offerydelser Høje Fanen flyder. Fra stængte Kammeret Håndværker kommer der Storm, Brystskjold fra Nordens Fløjter Stjerner profeterer Kulde. frels gravere mig Gyselige fra min vansmægtede Broder Esaus vindes Hånd, Næver thi jeg ustraffet frygter bjærges for, Keren-Happuk at han Omegn skal Mennneskesøn komme Højtids og omgivet slå Skriften mig, Hærgeren både Moder undertvunget og enkelt Børn! Hvor sov Buske dine baglæns Hyrder Spilde fast, Overgiv du Assurs Besøg Konge! Dine Helte spåede blunded; Ittajs dit Femogtyveårsalderen Folk Merari er spredt længe på Øgler Bjergene, plukke ingen Fejl samler Bølgerne dem. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
Syvendedagen
|
Besværgerne Tågens Svimmelhed Anstød Småkvæg Afsæt Rim Akzibs slesk istandsætter undgår sænkes Asjima Bedeja Elizafans Elfenbensplade Magpiasj |
|||||||||||||
|
|
||||||||||||||
| forbinder røgtede Lavland Genfærd Mizpes ihukom |
|
||
|